مقالات

آپشن های ساندرو و استپ وی؛ افزایش‌دهنده کارایی و امکانات خودرو

آپشن های ساندرو و استپ وی

اگر صاحب یک خودرو ساندرو یا ساندرو استپ وی هستید احتمالا از نداشتن آپشن های مورد نیاز روی خودرو خود شکایت دارید و یا برای تکمیل کردن امکانات لازم روی این خودرو، مجبور به صرف زمان و هزینه ای علاوه بر خرید خودرو شده‌اید. خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند تا با آپشن ها و لوازم جانبی ساندرو و استپ وی آشنا شوید و در صورت نیاز، با داشتن چک لیستی از آن ها به بررسی و مقایسه قیمت و در نهایت خرید این آپشن ها برای خودرو خود بپردازید.

آپشن های ساندرو و استپ وی

فهرست

آپشن های قابل نصب روی ساندرو و ساندرو استپ وی چیست؟

خودرو ساندرو یک خودرو فرانسوی است که توسط پارس خودرو در دو نسخه معمولی و استپ وی به بازار خودرو ایران عرضه شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

ساندرو و استپ وی از خودروهای با کیفیت بازار به‌حساب می‌آیند که از قیمت مناسبی برخوردارند اما کارخانه آپشن‌های خاصی را در اختیار صاحبان این خودروها قرار نداده است و همین موضوع از نقاط ضعف خودرو ساندرو بوده که سبب شده تا رانندگان به فکر تجهیز خودرو با آپشن‌های مختلف باشند.

کیفیت سواری و قطعات به‌کاررفته در تولید این مدل خودرو در حد قابل قبولی بوده و در دراز مدت عملکرد امیدوارکننده و مناسبی از خود نشان داده است اما سوال اینجاست که چه آپشن‌هایی را می‌توان بر روی این خودروها نصب کرد تا کارایی آن‌ها را افزایش داد؟

انواع آپشن ساندرو و استپ وی

در حال حاضر انواع و اقسام آپشن ساندرو و ساندرو استپ وی به بازار لوازم و قطعات خودرو عرضه شده است که دارندگان این مدل اتوموبیل‌ها، می‌توانند برای افزایش کارایی خودرو خود به خرید و نصب آن‌ها اقدام کنند.

آینه بغل راهنمادار رنو

حال شما فکر می‌کنید با چه آپشن‌هایی، می‌توانید کارایی خودرو ساندرو یا استپ وی خود را افزایش دهید؟! برای رسیدن به پاسخ این سوال باید زمانی‌که در خودرو ساندرو یا استپ وی نشسته‌اید، ببینید چه نیازی دارید که به صورت کارخانه‌ای بر روی خودرو نصب نشده است!

به‌طورکلی رانندگان ساندرو یا استپ وی، می‌توانند در سه بخش آپشن های داخل کابین، آپشن های خارج کابین و آپشن های داخل موتور به نصب لوازم جانبی جدید بر روی خودرو اقدام کنند. امروزه لوازم جانبی، لوازم اسپرت و آپشن ساندرو و استپ وی برای بخش‌های مختلف خودرو توسط برندهای معتبر در داخل و خارج کشور تولید شده‌اند که برای افزایش زیبایی، امکانات رفاهی و ایمنی اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بنابراین اگر به دنبال افزایش امکانات رفاهی و زیبایی خودرو ساندرو یا استپ وی با آپشن‌های جدید هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا لوازم اسپرت و لوازم جانبی پیشنهادی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

با چه آپشن‌هایی کارایی ساندرو یا استپ وی خود را بیشتر کنیم؟

همانطور که گفته شد، برای افزایش کارایی و امکانات رفاهی خودرو ساندرو یا استپ وی، می‌توان از لوازم اسپرت و آپشن استپ وی یا ساندرو موجود در بازار لوازم جانبی خودرو استفاده کرد. این آپشن‌ها در سه بخش داخل کابین، خارج کابین و داخل موتور کاربرد دارند.

در ادامه برخی از مهمترین لوازم اسپرت و جانبی خودروهای ساندرو  و استپ وی را معرفی می‌کنیم:

کاور موتور رنو؛ آپشن ساندرو و استپ وی در داخل موتور

کاور موتور رنو از آپشن‌های زیر کاپوت و بخش موتور به‌حساب می‌آید که قابلیت استفاده در خودروهای ساندرو و استپ وی را دارد. کاور موتور با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت توسط برندهای معتبر ایرانی و خارجی روانه بازار لوازم اسپرت خودرو شده است و به عنوان محافظ و عایق صدای موتور عمل می‌کند.

کاور موتور رنو

کاور روی موتور به عنوان یک قطعه کاربردی در خودرو شناخته می‌شود و زمانی‌که کاپوت خودرو را بالا بزنید، ظاهر زیبایی به بخش موتور خودرو می‌بخشد.

لازم به ذکر است که استفاده از کاور موتور رنو برای خودروهای ساندرو و استپ وی علاوه بر زیبایی و جلوه بخشیدن به اجزای داخلی کاپوت، از موتور خودرو در برابر ضربه، گرد و خاک، روغن و … محافظت کرده و به عنوان عایقی مقاوم و استاندارد، نقش مهمی بر روی موتور خودرو ایفا خواهد کرد؛ بنابراین اگر به دنبال آپشن استپ وی یا ساندرو برای بخش داخل موتور هستید، بدون تردید کاور موتور پیشنهاد ایده‌آل و جذابی برایتان خواهد بود.

آینه وسط مانیتور دار؛ آپشن استپ وی و ساندرو در داخل کابین

یکی از لوازم جانبی استپ وی و ساندرو که علاوه بر افزایش امکانات رفاهی خودرو، ایمنی را در زمان حرکت با دنده عقب برای خودرو و راننده تامین می‌کند، آینه وسط مانیتور دار است.

این آپشن در داخل کابین خودرو نصب می‌شود و توسط برندهای مختلف با کیفیت‌های متنوع به بازار لوازم جانبی و اسپرت خودرو عرضه می‌شود.

آینه دوربین دار(مانیتور دار)

نصب آینه وسط مانیتور دار یا در اصطلاح عمومی آینه وسط دوربین دار در خودروهایی نظیر ساندرو و استپ وی، حس نشستن در یک خودرو مدل بالا با امکانات رفاهی منحصر به فرد را به راننده و سرنشینان القا می‌کند؛ از این‌رو اگر به دنبال آپشن ساندرو یا آپشن استپ وی هستید تا در هنگام حرکت با دنده عقب، موانع پشت سر را در آینه وسط مشاهده کنید و به محض خارج شدن خودرو از دنده عقب، تصویر پشت خودرو از روی آینه محو شود، خرید و نصب آینه وسط دوربین دار به عنوان یکی از آپشن‌های داخل کابین به شما کمک شایانی خواهد کرد.

مولتی مدیا اندروید رنو؛ آپشن ساندرو و استپ وی در داخل کابین

بسیاری از افراد به تجهیزات صوتی و تصویری در داخل کابین خودرو علاقه دارند اما شرکت تولید‌کننده خودروهای ساندرو و استپ وی چنین آپشن جذابی را برای مشتریان خود در نظر نگرفته است اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ زیرا صاحبان این خودروها، می‌توانند با خرید و نصب مولتی مدیا اندروید فابریک ساندرو در داخل کابین خودرو به عنوان آپشن استپ وی یا ساندرو موجود در بازار لوازم جانبی و اسپرت خودرو به افزایش کارایی و امکانات رفاهی اتوموبیل خود اقدام کرده و از قابلیت‌های منحصر به فرد این آپشن در خودروهای ساندرو و استپ وی لذت ببرند.

مولتی مدیا فابریک ساندرو

از مشخصات مولتی مدیا اندروید رنو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم عامل اندروید
  • دارای GPS به زبان فارسی
  • دارای صفحه نمایش 1024 LED
  • برخورداری از پردازنده قوی
  • دارای دوربین دید در شب
  • قابلیت اتصال به اینتر‌فیس
  • قابلیت نصب نرم‌افزار صدا و سیما برای نمایش آنلاین تلویزیون
  • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق هات اسپات
  • قابلیت نصب مسیر‌یاب پرطرفدار Waze
  • دارای ورودی و خروجی ساب ووفر
  • قابلیت اتصال به گیرنده دیجیتال و پشت سری  DVD

بنابراین اگر به دنبال لوازم جانبی ساندرو و استپ وی برای افزایش امکانات رفاهی و کارایی داخل کابین خودرو هستید، نصب مولتی مدیا اندروید رنو با قابلیت‌های منحصر به فرد و بی‌نظیر، تجربه لذت‌بخش استفاده از امکانات صوتی و تصویری در داخل خودرو را برای شما و سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

کروز کنترل رنو همراه با لیمیتر؛ آپشن استپ وی و ساندرو در داخل کابین

بدون تردید یکی از آپشن‌های بی‌نظیر خودرو، کروز کنترل است که برخی از خودروها به صورت شرکتی به این آپشن مجهز هستند اما در خودروهای ساندرو و استپ وی، چنین آپشن رفاهی برای خریداران در نظر گرفته نشده است.

در حال حاضر کروز کنترل رنو همراه با لیمیتر به عنوان آپشن ساندرو و استپ وی در داخل کابین نصب می‌شود و لذت رانندگی بدون دغدغه و با خیال راحت را برای رانندگان فراهم می‌کند. مجموعه کروز کنترل رنو همراه با لیمیتر شامل؛ کلید کنترل، سوییچ،  یونیت کروز ان تی، دسته سیم تی استاندارد، دسته سیم عمومی و … است که به صورت کاملا فابریک بر روی خودرو نصب می‌شود.

همه اجزای کروز کنترل رنو از جمله سوکت‌ها و کانکتورهای استفاده شده در آن، دارای گواهینامه استاندارد هستند.

سیستم کروز کنترل ساندرو و استپ وی دنده اتوماتیک، همراه با لیمیتر به بازار لوازم جانبی و لوازم اسپرت خودرو عرضه شده و از ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی برخوردار است.

کروز کنترل لیمیتر دار

ویژگی های کروز کنترل لیمیتر دار رنو

از امتیازات و خصوصیات استفاده از کروز کنترل رنو همراه با لیمیتر به عنوان آپشن ساندرو یا استپ وی اتومات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تثبیت دقیق سرعت روی مقدار مشخص
  • غیرفعال شدن سیستم کروز کنترل در صورت فشردن پدال ترمز، پدال کلاچ یا فشردن دکمه  ON/OFF
  • غیرفعال شدن سیستم کروز کنترل در صورت رخ دادن مواردی چون لغزش لاستیک یا عبور از دست‌انداز تند
  • غیرفعال شدن سیستم کروز کنترل در صورت تعویض دنده حتی بدون استفاده از کلاچ
  • قابلیت تنظیم دقیق سرعت در شرایط مختلف اعم از شیب‌های تند جاده، اتوبان و …
  • قابلیت نصب راحت و آسان بدون دستکاری در سیستم برق و سیم کشی خودرو
  • قابلیت افزایش یا کاهش دقیق سرعت تنظیم شده به میزان دلخواه
  • برخورداری از سیستم هشدار صوتی برای آگاهی راننده از وضعیت کروز کنترل بدون نگاه کردن به سردنده  

سنسور دنده عقب (سنسور پارک خودرو)؛ آپشن ساندرو و استپ وی در خارج از کابین

بسیاری از رانندگان برای افزایش دید هنگام دنده عقب به دنبال نصب سنسور پارک خودرو یا سنسور دنده عقب هستند تا بتوانند پارک خودرو را راحت‌تر انجام دهند و خودرویی با آپشن های رفاهی و ایمنی هم‌رده با خودروهای روز دنیا داشته باشند. سنسور دنده عقب (سنسور پارک خودرو) یکی از انواع آپشن ساندرو و استپ وی در خارج از کابین به‌حساب می‌آید که به راننده کمک می‌کند تا از وجود موانع در پشت خودرو در هنگام پارک یا حرکت به طرف عقب مطلع شود.

سنسور دنده عقب

سنسور پارک یا همان سنسور دنده‌ عقب  (Parking Sensors)در واقع حسگرهایی برای وسایل نقلیه جاده‌ای هستند که وظیفه‌ بررسی و کنترل فاصله‌ خودرو از موانع را انجام می‌دهند.

سنسور پارک رنو به عنوان آپشن ساندرو و استپ وی به افزایش امکانات رفاهی و ایمنی خودرو کمک شایانی خواهد کرد.

به‌طور‌ کلی آپشن سنسور دنده عقب بدین صورت است که دو یا چهار چشمی بر روی سپر عقب خودرو نصب می‌شود و هر چه قسمت انتهایی خودرو به مانع نزدیک‌تر شود، صدا و شدت چشمک لامپ LED  روی نمایشگر خودرو با شدت بیشتری همراه خواهد شد؛ از این‌رو اگر قصد دارید خودرو ساندرو یا استپ وی خود را به لوازم جانبی و آپشن منحصر به فردی مجهز کنید، خرید و نصب سنسور دنده عقب به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی این خودروها به شما در تحقق این خواسته کمک شایانی خواهد کرد.

راهنمای خرید آپشن ساندرو یا آپشن استپ وی از بازار لوازم جانبی و اسپرت خودرو

همواره داشتن خودرویی با امکانات رفاهی و ایمنی منحصر به فرد برای رانندگان از جذابیت بالایی برخوردار است؛ از این‌رو دارندگان خودرو به دنبال لوازم جانبی و لوازم اسپرت خودرو در بازار هستند تا کارایی اتوموبیل خود را افزایش دهند.

آپشن ساندرو و استپ وی اتومات یا دنده ای از جمله مواردی به‌حساب می‌آید که انواع گوناگونی در بخش‌های داخلی و خارجی خودرو دارد.

در این مطلب برخی از مهمترین آپشن های استپ وی یا ساندرو نظیر کاور موتور، آینه وسط مانیتور دار، سنسور دنده عقب، مولتی مدیا فابریک ساندرو، کروز کنترل لیمیتر دار و … را معرفی کردیم که اغلب در بسیاری از مراکز عرضه لوازم جانبی و لوازم اسپرت خودرو به فروش می‌رسند.

استیل لبه پنجره ساندرو

آپشن ها به سه بخش آپشن‌های داخل کابین، آپشن‌های خارج کابین و آپشن‌های داخل موتور تقسیم شده‌اند و دارندگان خودروهای ساندرو و استپ وی، می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود برای افزایش کارایی اتوموبیل به خرید و نصب لوازم جانبی در بخش داخل کابین مانند مولتی مدیا فابریک، بخش خارج کابین چون سنسور دنده عقب و بخش داخل موتور نظیر کاور روی موتور اقدام کنند.

حال بسیاری از صاحبان این دو خودرو این سوال را در ذهن دارند که انواع لوازم اسپرت و آپشن ساندرو یا لوازم جانبی استپ وی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از کجا تهیه کنند؟!

در پاسخ به این سوال باید گفت که فروشگاه‌های معتبر عرضه لوازم یدکی خودرو در زمینه فروش اینترنتی مشغول فعالیت هستند و به متقاضیان خرید انواع آپشن استپ وی یا آپشن ساندرو، خدمات استعلام قیمت روزانه و ارسال محصول به سراسر کشور را ارائه می‌دهند؛ پس با مراجعه به فروشگاه‌های عرضه لوازم جانبی و اسپرت خودرو و خرید آپشن مورد نظر، می‌توانید به داشتن خودرو با کارایی فوق‌العاده و عالی امیدوار شوید!

یکی از فروشگاه‌های معتبری که سالهاست با ارائه خدمات حضوری و اینترنتی سهمی در بازار عرضه آپشن ها و قطعات خودرو کسب کرده، کارن یدک است. کارن یدک از طریق فروش و عرضه خدمات حضوری در فروشگاه تهران و از طریق فروش اینترنتی انواع آپشن، لوازم جانبی و لوازم اسپرت و همچنین قطعات و لوازم یدکی قابل دسترس برای دیگر مشتریان در سرتاسر ایران است.

شما نیز در صورت تمایل می‌توانید به جمع مشتریان ما در کارن یدک بپیوندید و لذت یک خرید اینترنتی راحت را تجربه کنید.

 

2 دیدگاه در “آپشن های ساندرو و استپ وی؛ افزایش‌دهنده کارایی و امکانات خودرو

  1. علی اصغری گفت:

    من میخواستم ماشین پلاس دنا بخرم با خوندن این مقاله به ساندرو علاقه مند شدم واقعا مفید و جذاب بود ممنون ازتون

    1. سعید جهان بخش گفت:

      ممنون از لطفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *